
Onderwerpen
- Wat zijn de spelregels voor declareren?
- Wat zijn de spelregels voor het indienen van een aangifte?
- Tot wanneer kan ik een declaratie indienen?
- Hoe activeer ik mijn XXImo Mobility Card?
- Download XXImo-beelden
- Wie verzorgt alle persgerelateerde zaken voor XXImo?
- Hoe bereik ik de XXImo-servicedesk?
- Mijn XXImo Mobility Card is gestolen / verloren. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik mijn XXImo Mobility Card opzeggen?
- Ik heb een klacht, waar kan ik daarmee terecht?
- Mijn kaart is geblokkeerd omdat ik te vaak een verkeerde pincode heb ingevoerd. Wat nu?
- Mijn e-mailadres is gewijzigd, kan ik dit zelf aanpassen?
- Wat is mijn gebruikersnaam (kaarthouder)?
- Ik kan niet meer inloggen op de app, mijn account is geblokkeerd.
- Ik wil ook de tol kunnen betalen met mijn kaart, welke dienst zet ik hiervoor aan?
- Hoe kan ik een onkostennota indienen?
- Wanneer komt mijn kaart?
- Er is een kaart aangevraagd voor mij, maar ik heb geen mail ontvangen.
- Kan ik tussentijds opties aan- en uitzetten?
- Hoe weet ik hoeveel ik nog op mijn kaart heb staan?
- Ik zie dat er een bedrag is afgeschreven van mijn rekening, maar waaruit bestaat dit bedrag?
- Ik wil mijn limiet verhogen, kan dat?
- Ik wil mijn auto wassen bij een tankstation, maar mijn kaart wordt niet geaccepteerd.
- Kunnen de facturen ook per mail verzonden worden zodat ik niet hoef in te loggen om deze te downloaden?
- Waar kan ik mijn facturen vinden?
- Het lukt niet om mijn pincode op te slaan
- Ik weet mijn pincode niet meer
- Waar kan ik tanken met mijn XXImo Mobility Card?
- Hoe activeer ik mijn kaart?
- Jullie hebben geld van mijn rekening gehaald en ik heb de kaart nog niet gebruikt, waarom is dat?
- De wekelijkse incassospecificaties van de maand X komen niet overeen met het bedrag op de factuur van maand X. Hoe kan dit?
- Mijn XXImo Mobility Card werkt niet, kunt u mij helpen?
- Ik heb mijn weeklimiet verhoogd maar mijn tegoed is nog niet aangevuld. Ik ga vandaag op reis en ik heb het geld nodig. Kunt u mij helpen?
- Ik wil graag maandelijks automatisch mijn tegoed laten opwaarderen in plaats van wekelijks. Is dat mogelijk? (reguliere klanten)
- Als ik gebruik maak van een privérekening kan ik dan geen klant worden bij XXImo?
- Kan ik de automatisch incasso ook via mijn privérekening laten verlopen?
- Kan ik de automatische incasso via mijn creditcard laten verlopen?
- Mijn zakelijke rekeningnummer is gewijzigd, wat moet ik nu doen?
- Ik heb mijn saldo geraadpleegd en ik zie dat ik 18,15 euro (voorbeeld) negatief sta. Ik heb mijn kaart nog niet gebruikt/ontvangen. Hoe kan dit?
- Ik heb mijn contract opgezegd maar mijn tegoeden nog niet retour ontvangen. Wanneer zal ik dit bedrag retour ontvangen?
- Ik heb een kaart aangevraagd maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
- Ik heb mijn contract opgezegd en ik wil mijn facturen downloaden maar ik kan niet meer inloggen met mijn beheerdersaccount,. Kunt u mij helpen?
- Ik wil mijn kilometerstand invoeren maar ik heb geen sms ontvangen. Hoe kan ik deze alsnog invoeren?
- Ik heb niet kunnen afrekenen met mijn XXImo Mobility Card. Ik heb dit bedrag voorgeschoten. Hoe kan ik dit declareren?
- Wat kan ik met mijn kaarthoudersaccount?
- Wat kan ik met mijn beheerdersaccount?
- Ik zie mijn facturen niet in “Mijn XXImo”, kunt u mij helpen?
- Ik weet mijn pincode niet meer, hoe kan ik deze opvragen?
- Ik heb mijn wachtwoord gereset maar ik ontvang geen e-mail met een link om mijn wachtwoord opnieuw aan te maken. Kunt u mij helpen?
- Ik ben mijn wachtwoord als kaarthouder vergeten, hoe kan ik dit opnieuw aanvragen? (Land- en reseller-afhankelijk natuurlijk)
- Ik kan niet meer inloggen op ‘Mijn XXImo’
- Hoe kan ik mijn XXImo Mobility Card opzeggen?
- Hoe kan ik extra geld op mijn kaart zetten?
- Kan ik een vervangkaart aanvragen zonder de huidige kaart te blokkeren?
- Hoe kan ik mijn XXImo Mobility Card gebruiken in parkings?
- Kunt u mij het ABC-principe uitleggen?
- Kan ik mijn pincode wijzigen?
- Waar blijft mijn kaart?
- Hoe kan ik mijn onkosten indienen?
- Wat kost de XXImo Mobility Card?
- Waar blijft mijn factuur?
- Kan ik tanken bij alle tankstations in België?
- Hoe kan ik mijn kilometerstand registreren?
- Waar kan ik mijn pincode opvragen?
- Hoe kan ik mijn kaart activeren?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten
- Hoe kan ik inloggen als administrator?
- Hoe kan ik inloggen als kaarthouder?