Ik heb niet kunnen afrekenen met mijn XXImo Mobility Card. Ik heb dit bedrag voorgeschoten. Hoe kan ik dit declareren?

U kunt uw onkosten indienen door in te loggen via onze website ‘Mijn XXImo’ en in te loggen met uw kaarthoudersaccount (gebruikersnaam: Voorbeeld@gmail.com) en uw wachtwoord. Aan de linkerkant ziet u een kopje declaraties. Klik hierop, vul de gevraagde gegevens in en voeg de bon toe. Wij zullen uw onkostennota dan verwerken. De onkostennota wordt op uw account geboekt en alsnog van uw beschikbare tegoed afgehaald. Wij zullen het bedrag overmaken naar het rekeningnummer dat u hebt doorgegeven.

Alleen onkostennota’s die binnen twee maanden na de mislukte transactie zijn ingediend worden verwerkt. Let op dat u bij het indienen van een onkostennota uw klantnummer opgeeft, dit is het 8-cijferige nummer dat onder uw naam op uw XXImo Mobility Card staat.

Bent u zo goed geholpen?

Terug naar overzicht