XXImo helpt besparen

Met XXImo besparen bedrijven en overheden op zakelijke kosten door tank- en parkeerkosten te verminderen en hun btw-teruggave te maximaliseren. Bovendien besparen zij op de verwerkingskosten van alle losse bonnetjes en declaratieformulieren. Met XXImo zijn losse bonnetjes verleden tijd. Lees meer.

Modulair verwerken van mobiliteitskosten

De XXImo Mobility Card biedt keuzevrijheid en gebruiksgemak door het brede aanbod van diensten die door de beheerder van uw bedrijf per medewerker modulair aan- en uitgezet kunnen worden. Dit betekent autorisatie vooraf in plaats van declaratie achteraf.

Enerzijds bepaalt u per medewerker wat er met de XXImo Mobility Card is toegestaan, anderzijds heeft uw medewerker maximale keuzevrijheid inzake vervoermiddelen en bepaalt hij/zij zelf wat de beste manier is om van A naar B te reizen. Maar er wordt niets betaald zonder dat u hier vooraf toestemming voor hebt gegeven. U zit aan de knoppen en bepaalt eventueel per werknemer afzonderlijk wat het specifieke budget bedraagt voor welke (mobiliteits)optie.

Kostenindicator   

Alle transacties met XXImo worden getoond in de ‘Mijn XXImo’-portal. Kaarthouders kunnen deze transacties simpel labelen als zakelijk, privé of woon-werkkosten. Ze kunnen ook aangeven of deze transacties gebeurd zijn voor specifieke klanten, kostenposten of projecten. De labels worden door XXImo gerapporteerd in de factuurspecificatie in ‘Mijn XXImo’ en in de gegevensuitwisseling met onze klanten. Zo kunnen alle kosten simpel aan de juiste klant, project of kostenpost worden gekoppeld in de boekhouding. XXImo levert ook een databestand aan uw loonadministratie of -verwerker om privétransacties te kunnen verrekenen met uw medewerkers. Lees meer over de kostenindicator.

Uitgebreide rapporteringsmogelijkheden

De rapporteringsmogelijkheden van XXImo zijn zeer uitgebreid. U ontvangt standaard de meest noodzakelijke rapporten (lees meer), maar er zijn op verzoek en in overleg met u ook rapporten op maat mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan gebruiksrapporten van het kaartgebruik buiten werktijd, gebruik van de kaart bij niet-aangesloten XXImo-tankstations, afwijkend gedrag van kaarthouders, enzovoort.

Accountmanager op de koffie

Hebt u interesse in XXImo voor uw bedrijf dan brengen wij u graag in contact met één van onze accountmanagers. Hij of zij zal u helpen met het maken van de juiste keuzes en het aanvragen van de XXImo Mobility Cards. We kunnen u bijvoorbeeld ondersteunen door workshops te voorzien over het instellen en gebruiken van XXImo, door u te helpen met het invullen van de speciaal ontwikkelde XXImo-adviesmodule of door u gewoonweg werk uit handen te nemen. Met één aanspreekpunt zorgen wij ervoor dat XXImo op een zo efficiënt mogelijke manier wordt geïmplementeerd in uw bedrijf.

U kunt met ons in contact komen door te bellen naar +32 78 154 950 of door uw gegevens in te vullen op ons contactformulier.

De Mobility Card is ook verkrijgbaar via leasemaatschappijen: Athlon, Alphabet en LeasePlan.