Openbaar vervoer

Veel zakelijke verplaatsingen kunnen efficiënter en voordeliger met het openbaar vervoer, aangevuld met bijvoorbeeld de fiets, een deelauto of taxi. XXImo Mobility ondersteunt dit in de breedste vorm, zonder dat de administratieve last voor bedrijf en medewerkers hierdoor toeneemt. Alle verplaatsingen met het openbaar vervoer van alle medewerkers komen samen met andere mobiliteitsuitgaven op één btw-factuur te staan. Overzichtelijk en geen gedoe met bonnetjes en in te brengen onkosten.

NMBS

Treintickets van de NMBS kunnen rechtstreeks aangekocht worden via de Milo app. In de Milo app hebben medewerkers daarnaast ook de mogelijkheid per verplaatsing een kostenpost, klantnaam of vermelding van privé/zakelijk/woon-werkverkeer toe te voegen. Geen problemen meer met het handmatig verwerken van bonnetjes en onkostennota’s.

Abonnementen Streekvervoer Vlaanderen De Lijn

M-tickets van De Lijn kunnen rechtstreeks via de Milo app aangekocht worden. Abonnementen kunnen online via delijn.be geactiveerd en betaald worden met de XXImo Mobility Card. Bovendien wordt de potentiële derde-betalerskorting automatisch berekend.

Metro en Openbaar Vervoer Brussel

Medewerkers die reizen met de metro of het openbaar vervoer in Brussel, kunnen met de XXImo Mobility Card in het station terecht bij de loketten van Bootik, Kiosk en bij de betaalautomaten van GO. Ook kunnen zij gebruikmaken van een MOBIB-kaart en deze koppelen aan XXImo.

Deelfietsen Velo en Villo!

Met de XXImo Mobility Card kan ook betaald worden voor de deelfietsoplossingen van Velo en Villo!. Maak online een account aan, kies voor Visa als betaalmiddel en gebruik de XXImo Mobility Card.

Terug naar overzicht