Referenties

Internationale zakelijke reisorganisatie CWT ontzorgt werkgevers en hun werknemers op het gebied van zakelijke verplaatsingen, meetings en events. “De reisbranche heeft het lastig gehad, maar gelukkig kunnen we nu weer opbouwen en klanten weer helpen met zakelijk verplaatsen, want dat doen wij graag”, vertelt Dalila Elouarti, HR Specialist bij CWT. “In Nederland werken we met 155 medewerkers vanuit onze vestigingen in Amsterdam en Den Haag en deels vanuit huis. De combinatie van thuiswerken en op kantoor werken is bij ons de nieuwe norm. Voor de verplaatsingen naar kantoor maken we gebruik van de mobiliteitskaart van XXImo”, vertelt Dalila. “Dat werkt voor onze organisatie heel prettig”.

Lees verder


Paragon Customer Communications is een internationale toonaangevende speler op het gebied van end-to-end klantcommunicatie voor organisaties.  In Nederland en België werken de 400 medewerkers vanuit 6 locaties voor veel verschillende klanten aan digitale transformatie, efficiëntere werkprocessen en een betere klantbeleving. Een deel van de medewerkers is voor het werk veel op pad. Hiervoor maken zij gebruik van de mobiliteitskaart van XXImo.

“Op advies van onze leasemaatschappij zijn we vier jaar geleden gestart met de XXImo-mobiliteitskaart voor alle leaserijders. Een goede zet, want we hebben geen aparte declaratiestromen meer, bieden medewerkers reisgemak en houden tegelijkertijd goed grip op de kosten”, vertelt Liesbeth van den Hoek, HR advisor.

Lees verder


De medewerkers van Rentokil rijden voor hun werk dagelijks door het land. Zij zijn experts in het bestrijden van ongedierte en desinfecteren. “Veel van onze klanten hebben hun locaties in de steden, waar het betaald parkeren is. Dit brengt voor onze organisatie dus ook grote aantallen parkeertransacties met zich mee”, aldus Erika Vandekerkhove, Fleet & Facilities Coördinator BeLux.

Het parkeren leidt tot veel onkostennota’s. De parkeerkosten moeten eerst worden voorgeschoten en dan gedeclareerd. Erika: “parkeren is duur. Dit betekent dat mensen die wel 20 keer per maand parkeren grote geldbedragen moeten voorschieten. Daar komt bij dat het declaratieproces met al die ticketjes heel omslachtig is. Zowel voor de buitendienstmedewerkers als de verwerkende afdeling. Genoeg redenen voor Rentokil om de genoemde parkeerproblemen voor eens en altijd aan te pakken en op te lossen. Daar was iedereen het al snel over eens.

“Medewerkers hoeven met de parkeeroplossing van XXImo geen parkeergeld meer voor te schieten en geen onkostennota’s in te dienen. Alles wordt automatisch geregeld met de mobiliteitskaart + app. Extra voordeel is dat we door de maandelijkse factuur ook de btw kunnen terugvragen, dat is bij de onkostennota’s niet mogelijk.” 

Lees verder


Athlon logo
Athlon was de eerste internationale leasemaatschappij die de XXImo Mobility Card aan haar klanten ging aanbieden. Inmiddels heeft Athlon voor haar klanten een eigen Athlon Mobility Card en een MyAthlonMobilityCard selfservice-website, powered by XXImo.


Logo Leaseplan Mobility Card
LeasePlan, onderdeel van LeasePlan Corporation, de grootste leasemaatschappij wereldwijd, heeft voor het platform van XXImo gekozen om zijn mobiliteitsdienstverlening verder uit te breiden en de LeasePlan Mobility Card op de markt te brengen. Hiermee beschikken klanten van LeasePlan in België over een ideaal middel om iedere medewerker een op maat gemaakte mobiliteitsoplossing te bieden, afhankelijk van de behoeften.


VIM logo klein 3
VIM, het Vlaamse Instituut voor Mobiliteit, bevordert duurzame mobiliteit in België en is daarmee een strategische partner van XXImo op de Belgische markt.


Deloitte logo klein 2
Deloitte Mensen hebben behoefte aan informatie in realtime. De data van bijvoorbeeld parkeren en tanken zijn met XXImo onmiddellijk beschikbaar, bij andere mobiliteitsoplossingen kan dit soms wel tot twee maanden duren.


Logo systemat
Aangezien vele tientallen consultants dagelijks onderweg zijn en zelden op kantoor vertoeven, is het een voordeel dat alle mobiliteitskosten van onze teams gezamenlijk kunnen worden beheerd met de XXImo Mobility Card. Comfort en tijdwinst voor de medewerkers, maar ook voor de teams van de financiële afdeling die de kosten moeten controleren en inboeken. Onze medewerkers hebben deze kaart en de app voor smartphones onmiddellijk weten te waarderen.

Maar naast die praktische aspecten zijn we vooral gevallen voor de moderniteit van de kaart, vertelt Vincent Schaller, Chief Commercial Officer bij Systemat Systemat is ervan overtuigd dat succesvolle bedrijven digitale processen integreren in hun manier van werken en verkopen. Daarom zoekt de onderneming voortdurend oplossingen die een succes moeten maken van haar digitale transformatie en die van haar klanten. In het kader van deze visie is de XXImo Mobility Card snel een vanzelfsprekende troef geworden voor de verregaande digitalisering en automatisering van onze manier van werken.


KPMG logo
In het kader van het IMB-project van het VIM (Vlaams Instituut voor Mobiliteit) heeft KPMG beslist om zijn werknemers meer keuzemogelijkheden te bieden op het vlak van multimodale mobiliteit. Om naar kantoor te komen of klanten te bezoeken, hebben ze de keuze tussen het openbaar vervoer, de taxi of het betalen van de parking met de eigen wagen.

Dit project was belangrijk voor KPMG dat weldra zal verhuizen naar de oude terminal van de luchthaven van Zaventem.


LogoJBRA

Regel je mobiliteit goed en efficiënt voor je medewerkers dan houden zij meer tijd over voor het allerbelangrijkste: kwetsbare kinderen in de knel bijstaan. Jeugdbescherming Regio Amsterdam is XXImo klant van het eerste uur.

Ieder kind blijvend veilig, dát is de missie van Jeugdbescherming Regio Amsterdam. Jaarlijks begeleiden de 450 medewerkers van de organisatie zeker 2.200 gezinnen. “Jeugdbescherming wil daar werken waar we het meest effectief zijn. Dat is bij kinderen, bij gezinnen thuis, op scholen of bij ketenpartners. Alles is erop gericht om onze gezinsmanagers in alle aspecten van hun werk zo goed mogelijk te faciliteren.

Karen: “We waren op zoek naar een mobiliteitsoplossing voor zakelijke ritten, als aanvulling op de woonwerkvergoeding en dienstreizenvergoeding. We kozen voor de mobiliteitskaart van XXImo. Hiermee werd reizen veel eenvoudiger en tegelijkertijd konden we de administratieve werklast voor medewerkers wegnemen. Zo’n mobiliteitskaart was toen echt nog uniek en volop in ontwikkeling. Inmiddels maken we dus al heel wat jaren naar tevredenheid gebruik van de kaart.

Lees verder


silversquare

Silversquare is een inspirerende ontmoetingsplek voor ondernemers waar men samenwerkt, groeit en plezier kan maken. Deze ontmoetingsplekken bieden zij aan voor XXImo kaarthouders.