Referenties

Athlon logo

Athlon was de eerste internationale leasemaatschappij die de XXImo Mobility Card aan haar klanten ging aanbieden. Inmiddels heeft Athlon voor haar klanten een eigen Athlon Mobility Card en een MyAthlonMobilityCard selfservice-website, powered by XXImo.

Alphabet logo

Alphabet De introductie van de mobiliteitskaart kadert in een bredere visie van Alphabet om zich te engageren als mobiliteitsprovider. Christel Reynaerts, Managing Director Alphabet België, licht toe: “Wij merken dat de mobiliteitsbehoeften van werknemers steeds meer veranderen, en dat ze verschillende vormen van mobiliteit willen gebruiken en combineren. In ons aanbod helpt de mobility card van XXImo om dit mogelijk te maken.”

LeasePlan logo klein

LeasePlan, onderdeel van LeasePlan Corporation, de grootste leasemaatschappij wereldwijd, heeft voor het platform van XXImo gekozen om zijn mobiliteitsdienstverlening verder uit te breiden en de LeasePlan Mobility Card op de markt te brengen. Hiermee beschikken klanten van LeasePlan in België over een ideaal middel om iedere medewerker een op maat gemaakte mobiliteitsoplossing te bieden, afhankelijk van de behoeften.

VIM logo klein 3

VIM, het Vlaamse Instituut voor Mobiliteit, bevordert duurzame mobiliteit in België en is daarmee een strategische partner van XXImo op de Belgische markt.

Deloitte logo klein 2

Deloitte Mensen hebben behoefte aan informatie in realtime. De data van bijvoorbeeld parkeren en tanken zijn met XXImo onmiddellijk beschikbaar, bij andere mobiliteitsoplossingen kan dit soms wel tot twee maanden duren.

Logo systemat

Aangezien vele tientallen consultants dagelijks onderweg zijn en zelden op kantoor vertoeven, is het een voordeel dat alle mobiliteitskosten van onze teams gezamenlijk kunnen worden beheerd met de XXImo Mobility Card. Comfort en tijdwinst voor de medewerkers, maar ook voor de teams van de financiële afdeling die de kosten moeten controleren en inboeken. Onze medewerkers hebben deze kaart en de app voor smartphones onmiddellijk weten te waarderen.

Maar naast die praktische aspecten zijn we vooral gevallen voor de moderniteit van de kaart, vertelt Vincent Schaller, Chief Commercial Officer bij Systemat Systemat is ervan overtuigd dat succesvolle bedrijven digitale processen integreren in hun manier van werken en verkopen. Daarom zoekt de onderneming voortdurend oplossingen die een succes moeten maken van haar digitale transformatie en die van haar klanten. In het kader van deze visie is de XXImo Mobility Card snel een vanzelfsprekende troef geworden voor de verregaande digitalisering en automatisering van onze manier van werken.

KPMG logo

In het kader van het IMB-project van het VIM (Vlaams Instituut voor Mobiliteit) heeft KPMG beslist om zijn werknemers meer keuzemogelijkheden te bieden op het vlak van multimodale mobiliteit.

Om naar kantoor te komen of klanten te bezoeken, hebben ze de keuze tussen het openbaar vervoer, de taxi of het betalen van de parking met de eigen wagen.

Dit project was belangrijk voor KPMG dat weldra zal verhuizen naar de oude terminal van de luchthaven van Zaventem.